At blive din egen Publicist

Når store virksomheder udvikle produkter eller tjenester, ansætter de publicister at fremme dem. Publicister opgave er at organisere en salgsfremmende camping. De giver en rapport eller en historie til journalister i forskellige former for online og offline medier. De er hyret til at fremme og skabe massiv offentlig interesse. At gøre en lille virksomhed udføre på en stor skala er enkel. Ved at blive din egen publicist, kan du fremme på samme måde, forlader du konkurrence i støvet.

Først lave en liste over potentielle kontakter i formularer medier du vil målrette. Med andre ord finde journalister. Gode journalister er altid sultent på udkig efter en unik historie at skrive om. Når du præsenterer dem med en, er de mere end glade for at lytte. Du laver deres job lettere at bringe en historie til dem og skære deres forskning tid ned. De har ofte tilbringer mere tid på udkig efter en historie til at skrive om, end dong hvad de elsker, interviewe folk og skrive historier til at offentliggøre!

Du kan finde mange finder journalister, der arbejder for lokale aviser landsdækkende. Blot ringe lokale aviser og bede om at tale til den passende reporter. Udfyld derefter dem på din historie. Dog ikke give hele historien væk på det pågældende tidspunkt. Skabe interesse og planlægge en aftale for reporter at få din komplette historie.

Du faktisk indstiller en pressekonference. Når du talte til hver reporter, gav du så en nem måde for at få din fulde historie uden at forlade deres kontor. Hvordan? Ved at invitere dem til deres pressekonference, der finder sted på en telekonference kald linje. Denne måde, kan du invitere hundredvis af journalister til at høre din historie og interviewe dig på en gang. Du kan finde telekonference linjer på internettet uden omkostninger. Bare lave en ransage nemlig dem.

Når pressen kender din historie, det vil skabe en buzz om din virksomhed og være trykt i aviser som en funktion for folk at læse. Din virksomhed kontakt oplysninger vil også indgå i avisartiklen, så folk kan kontakte din virksomhed. Hvis 50 aviser med en omsætning på 30.000 læsere hver dag udskrive din historie, vil 1.500.000 mennesker modtage det i deres avis. På 1.500.000 mennesker, lad os sige, at kun 50.000 læse din historie. Hvis 50.000, kun 2.000 kontakt din virksomhed, sammentælling 2.000 fremragende kvalitet fører, der er ikke dårligt.

Samme teknik bruges til eksponering i magasiner og andre former for medier. De fleste har online og offline udgaver. Når nyheder anses for at være legitime, har det taget mere alvorligt som reklame du kan købe.

Har jeg nævne det ikke vil koste en skilling?

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *